HD 1000GB Medion gevallen HELP!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

broadcasting

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Hallo mede gebruikers:o,

Ik heb een vraag, mijn HD is vanavond gevallen:confused:.
wel hij doet het niet meer:(.
Als ik hem aan zet hoor ik een klein zacht bliep toontje...?

nu ga ik er vanuit dat er een motortje in zit die de schijven ronddraaid....
is dit te fixen.... zo ja is er iemand die dit kan :) of is er iemand die weet wie zoiets kan fixen??:)

Met vriendelijke groet Dennis

als hij het echt niet meer doet zou je iemand kunne opzoeken die je informatie eraf kan halen?

Ik denk eerder dat je schijf is gebroken.
Het motortje gaat niet zosnel kapot!

medion heeft goede service ;) en als je hem terugstuurt zeg je gewoon dat hij het "opeens" niet meer deed ;) en dat je niet weet wat er gebeurt is en dat er belangrijke informatie opstaat

met een beetje geluk.....

NIET OPENMAKEN! dan is gelijk alle garantie weg ;)

suc-6 want dit wensen wij niemand natuurlijk, volgende keer mischien de schijf beter vastmaken ;)

bedankt

Hallo, allemaal

ik wil jullie bedanken voor de info tot zo ver,

ik zal maandag eens medion gaan raad plegen.

ik laat het even weten natuurlijk.

Dennis

Laatst bewerkt:
Hallo allen,

ik heb een soort gelijk probleem. Mijn 750 Gb schijf start ook niet meer op, en ik zit echt met de handen in het haar. Er staan belangrijke foto's an filmpjes op.

De schijf start niet op, kan dit nog de aandrijving zijn?

Ik zou dolgraag mijn data eraf halen.

Er zit nog garantie op, maar ik ben bang dat ze zeggen, hier heb je een nieuwe.
Ik wil de data graag!

Elke tip is welkom!

Bedankt alvast!

Groet,
David

Hallo allen,

ik heb een soort gelijk probleem. Mijn 750 Gb schijf start ook niet meer op, en ik zit echt met de handen in het haar. Er staan belangrijke foto's an filmpjes op.

De schijf start niet op, kan dit nog de aandrijving zijn?

Ik zou dolgraag mijn data eraf halen.

Er zit nog garantie op, maar ik ben bang dat ze zeggen, hier heb je een nieuwe.
Ik wil de data graag!

Elke tip is welkom!

Bedankt alvast!

Groet,
David

je moet eigenlijk een nieuwe vraag stellen :D

extern? uit de behuizing halen en zo in de pc :p
intern? in een behuizing doen en proberen plug&play

Ik heb de behuizing geopend van de externe schijf, maar ben niet veel verder. Ik hoor in ieder geval dat de schijf een soort startsignaal krijgt, maar niet gaat lopen.

Kreeg ik de schijf maar draaiend, dan kon ie misschien worden herkend in de verkenner.
Ik heb er veel belangrijke data op staan, en ook te weinig ge backupped.

Groet,
David

Wanneer je geluk hebt is enkel de electronica/voeding van je behuizing defect, je kan proberen om de schijf in je PC te bouwen en zo proberen je data te benaderen...

Tiens het val mij op dat hier op helpmij de laatste dagen veel schijf problemen worden gemeld en de TS'sen geen back-ups hebben.....
Microsoft biedt "synctoy" (http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/synctoys.aspx ) gratis aan wat gratis veel leed kan besparen...

Je hebt twee soorten computer gebruikers, een soort die back-ups maakt en een soort die nog nooit een defecte harde schijf heeft gehad :)

Laatst bewerkt:
Kan het toch de voeding zijn? Het lampje brandt wel en ik hoor af en toe een signaaltje.
Het zou geweldig zijn als de schijf weer ging draaien, ten minste, dan zou die misschien ook weer in der verkenner tevoorschijn komen.

Hoe bouw ik zo iets in, in de computer?

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Groet,
David

Ik heb wel regelmatig gebackupped, maar had met deze nieuwe schijf de laatste paar maanden dit nog niet gedaan.

Ik ben wel geschrokken van de crash.

Het moet gekomen zijn door mijn dochtertje van twee, het apparaat heeft een tikje gehad volgens mij.

Mijn enige hoop is nu nog, ik vind het nog steeds vreemd dat het schijfje niet eens gaat draaien. Er wordt ook niets gevonden in de verkenner. Je zou toch zeggen dat het iets met de aandrijving te maken kan hebben?

Groetjes, en bedankt!
David

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan