HD 3650 Windows 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Ik heb een medion pc met daarin een radeon hd3650.
Ik heb vista geïnstalleerd en daarop werkt vista mét Aero prima.
maar nu heb ik w7 geinstalleerd maar daar werkt Aero NIET GOED OP!:shocked:
Blokjes en vreemd beeld maar weet nou niet of het van de videokaart ligt of aan w7.(want op vista deed Aero het immers prima)
Het gaat voornamelijk om de startknop waneer ik erop klik:


en wanneer ik de scherm resolutie wil openen is mijn desktop heel vreemd:


Waar kan dit aan liggen?

bij Basic is alles normaal maar dit probleemt doet zich alleen voor bij Aero glass.
Bij vista deed dit zich NIET voor bij Aero glass.

wie o wie kan mij helpen?:(
 
Helemaal beneden onderaan op taak-balk met rechte kant-muis klikken en eigenschappen, vink klein vierkantje ''Met Aero Peek een voorbeeld van het bureaublad weergeven'' aan ..
En nog moet je zien transparantie handmatig ( uitgeschakeld is toch ? ) terug in te schakelen ( screenshot 2 ! ) ..
2l94bx4.jpg
ScreenShot002.jpg

ALS ik jou was zal volgende ook controleren -->>Configuratiescherm / Bij systeem en beveiliging/ dan Systeem / naar geavanceerde systeeminstellingen / en Prestaties bij Instellingen of Aero Peek daar uit staat ? :
35cly5h.jpg


P.S. Volgende keer maak maar liever screenshot via toetsenbord het is beter en overzichtelijker ...:D
 
Laatst bewerkt:
Het is me eindelijk gelukt met de huidige dvd die in de doos zat, haha over het hoofd gezien :)

Hier kan een slotje op!
 
@Windowsfaq
Ik dacht dat je onderhand wel wist dat we geen slotjes zetten.
Status opgelost zetten mag je zelf doen.
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan