ok, als jij er echt heel zeker van bent dat die 710 meer dan sterk genoeg is voor deze videokaart, dan ga ik voor die gaan. binnen 2 jaar ofzo gaat die 945 toch niet veel meer kosten dan een 710 nu kost, lijkt mij.
dus momenteel, met die hd 4870, gaat het niet zoveel verschil maken of ik nu de 710 of de 945 heb, dat is alleen toekomstgericht?
wel, wat ik bedoel is het volgende:
mijn moederbord: asus M2N-VM DVI = momenteel 55 euro op tweakers
het moederbord dat jij zegt:ASUS M3A76-CM - Moederbord - micro ATX - = 53 euro
= 2 euro GOEDKOPER
mijn processor: AMD Athlon 64 X2 5400+ = 59 euro op tweakers
die van jou = 86 euro
= 27 euro verschil
dus ook niet zoveel verschil vind ik?
mijn voeding: volgens mijn nonkel bij hem nog 40 euro ongeveer
jou voeding: 73 euro (de earthwatt zou 65 euro ofzo zijn...)
= 33 euro verschil
wat de voeding betreft zit ik dus denk ik wel goed, hoor...je bent dus zeker dat deze voeding sterk genoeg is? die hx 450W van jou?
wat de processor betreft, weet ik het zo niet...27 euro vind ik erg weinig, denk je dat dat zoveel verschil zal maken?
en het moederbord...sjah, 2 euro goedkoper?
sorry, maar ik begrijp dat niet echt...ik weet dat ik erg veel vragen stel, maar ik speel liever op zeker, excuses.
is azerty de goedkoopste shop, of zijn er misschien webshops die nog goedkoper zijn? 15 euro verzendingskosten zijn natuurlijk lastig, ik woon in België.
maar de prijzen zijn natuurlijk best laag!
en nog 1 klein dom vraagje: het is toch 100% betrouwbaar om via azerty te bestellen he? ik heb zelf nog nooit via internet besteld, en zeker niet vanuit nederland, vandaar.