HD-577X-ZHLC. / ATI Radeon™ HD 5770 (XFX)

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymondhvh

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo. ik heb pas een nieuw systeem gekocht.
met deze kaart er in : HD-577X-ZHLC. / ATI Radeon™ HD 5770 (XFX)
1024x768_jpeg_577X-ZHL_1.jpeg,400,300

en met de volgende specs :
Amd X6 1055T (6 X 2,8 ghz)
8 Gig DDr3 ram.

ik wou weten. is mijn ram / proccesor een stuk beter als mijn videokaart. (is het het geld waard om er nog 1 bij te zetten voor games.)
en kan ik deze videokaart crossfire zetten. en zoja welke moet in dan aanschaffen en waar kan ik het beste beginnen.

Bedankt!!:thumb:

Beginnen met ons te vertellen welk moederbord er in de pc zit of welk merk en type pc je hebt zou al een boel helpen, dan weten we off crossfire of SLI mogelijk is.
Een processor en een videokaart vergelijken is lastig, ze zijn totaal verschillend. Je kan hooguit aangeven of een processor qua generatie (architectuur + snelheid) een beetje overeenkomt met die van de videokaart en doen de processor en kaart bij jou wel.

oke. dus ze komen over dat ik er 2 in kan zetten, en ze dan qwa snelheid goed samen passen ?.
me moederbord is een: MSI 880GM-E41

bedankt!! :thumb:
edit : jammer genoeg heb ik zo te zien maar 1 slot... raar. ik dacht dat elke beetje moederbord tegewoordig al 2 slots had

Laatst bewerkt:
Je had niet hoeven 'kijken' naar eventuele sloten, alleen het typenummer was al voldoende. Scroll hier (onder specificaties) naar beneden en lees : SLI N/A, Crossfire N/A, oftewel, géén dubbele kaarten mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan