hd 6950 crossfire vs gtx 580

Status
Niet open voor verdere reacties.
absoluut maar de truc is zo goedkoop mogelijk een degelijk systeem neer te zetten :)

btw: hoe verander ik me profiel foto?

Hoi,

Oke :D

klik rechts op je aviater en dan op bekijk profiel dan staat er rechts boven de blauwe balk instellingen daar op klikken en dan zie je lijst waar profiel foto bijstaat.

haha ik was er net achter onegveer 1 minuut nadat ik vraag had gesteld maar toch bedankt :thumb:

geen dank kan ik tenminste zien met wie gepraat (geschreven) heb:D

Ps je bedoelde dus je aviater

Laatst bewerkt:
De 2700 is exact hetzelfde als de 2600. Daar je een 2600 met gewone koeler al makkelijk overclocked tot een fictieve i7-3500 betaal je alleen extra voor het feit dat er een ander labeltje op zit.

2X 6850 is al sneller dan 1 580 dus 2x 6950 hakt die 580 gpu in de pan.

een i7 2600K is voor gaming echt onnodig. Maar een heel weinig programma's (EN VOORAL GEEN GAMES) maken gebruik van meerdere cores. Dus 4 Goede, snelle cores is beter dan 8 tragere cores. (4 fysiek met ht dus komt echt niet neer op 8 cores die op 3,4ghz tikken.)

i7 2700K zijn gewoon "gouden" 2600K samples waarbij ze de multiplier met 1 verhogen en er dan nog garantie op te durven geven.

Laatst bewerkt:
Hoi,

En je zou de 6950 nog kunnen unlocken naar de 6970 schijnt simpel te zijn.

ik wist niet eens dat, dat mogelijk was dit maakt me keuze nog een stuk makkelijker dan steel je in principe gewoon 100 euro van ATI?

Hoi,

Stelen ??? kleine aanpassing:D alleen als het mis gaat weinig kans op garantie;)

ja in principe is het stellen je verandert gewoon je hd 6950(250 euro) in een 6970(350 euro) met dezelfde prestaties die bij de 6950 locked zijn :o

Hoi,

Je kan het ook anders stellen ze verkopen een 6950 voor de prijs van een een 6970 :p maar dat gaat misschien wel erg ver .Maar het is een leuke bijkomstigheid.:D

het is zeker interessant maar zolang ik bij de spellen die ik speel boven de 40 fps zit denk ik er niet eens aan :o

Hoi,,

En dat doe je met 2x een 6950 zeker.En je houd je garantie ik heb het ook niet gedaan hoor draai met 2x 6970.

ja precies, het is leuk (als het echt nodig is)
maar de risico's zou ik niet snel nemen misschien als me garantie bijna afgelopen is en ik te weinig FPS heb voor de spellen die dan op de markt zijn.:d

Hoi,

Daar heb ik dus ook voor gekozen en nu maar even p de processor wachten

ga je op de Ivy bridge wachten ? ik in ieder geval wel ik hoop dat Intel een krachtige 4 core IVY BRIDGE uitbrengt dat je ergens rond de 5,5 ghz p/s zit :) duimen maar!

Hoi,

Dat was wel het plan daar op te wachten dan gaan we maar samen duimen:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan