HD 6970 Doorgebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
nou vannochtend is mjn HD6970 DOORGEBRAND !!!

knisper was het opeens en zwart beeld terwijl ik APB deed een helemaal niet zo zwaar spel lang alternate geweest kaart wordt op gestuurd ben hem nu voor 4 tot 8 weken kwijt

dit mag toch nooit een kaart TWV 319 euro 20-5-11 gekocht en 12-12-11 doorgebrand

ik blij dat dit in de garantie gebeurt

ik heb nu een X550xt in mijn pc maar daar kan ik geen spel mee spelen :S:(:(:(:(

Hoi,

Waarschijnlijk slechte serie hier legt er op het ogenblik er ook 1 bij alternate en wordt opgestuurd .

Dat zou idd niet mogen gebeuren, en wees blij dat het nog binnen je garantie termijn gebeurt .. Dus hoogstwaarschijnlijk krijg je gewoon een nieuw exemplaar ;)

Ik had mijn HD4670 bij Azerty gekocht, was nog 3 dagen binnen de garantie. Teruggestuurd, wel 4 weken moeten wachten (had ondertussen al een nieuwe HD6850 gekocht) maar kreeg wel mooi 75 euro terug. Meestal is de service wel goed hoor.

Wat is eigenlijk de garantie termijn volgens die winkels / fabrikanten ?

2 jaar winkel garantie en 3 jaar leverancier garantie vanaf aankoop

ik heb vandaag mijn HD6970 terug gekregen na 2maand en 3 dagen wachten en de reden dat dit zo lang duurde is omdat ze hem de eerste 3 weken gewoon op het fideaal haden laten liggen ipv optesturen om ge repareerd te worden ik heb hem inmiddels weer in de pc zitten Poe wat een stuk stiller dan die GT8800 :P nu ff driver zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan