Hd 6990 + 450 watt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfeye75

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Hallo,

Mijn broer heeft een pc met een 450 watt voeding zou hij hiermee een HD6990 op kunnen aansluiten.

overige specificaties zijn:
-i5-2500k
-6gb ram
-450 watt voeding
- HD5750

Alvast bedankt,

Hoi...

Neen dat gaat niet lukken.
Amd adviseert bij 1 kaart een 750 watter en bij crossfire minimaal een 1000watter.
■750W Watt or greater power supply with two 150W 8-pin PCI Express® power connectors recommended (1000W and four 8-pin connectors recommended for AMD CrossFireX™ technology in dual mode. 1200W recommended for optimal performance).

Nou zal die 750 ook wat hoog zijn maar met 450 ga je het echt niet redden.

Dit zegt ook genoeg:
Max. verbruik ca. 375 Watt (bij volledige belasting)

Laatst bewerkt:
wat voor voeding? Merk, type? Is het een OEM voeding, of bijvoorbeeld een van Corsair?

het is een standaard voeding het merk was Fps dacht ik type weet ik niet kan ik nergens vinden.
Maar welke videokaart zou hij dan moeten nemen zijn budget zit rond de 150-200 euro ?

Heb zelf nu de 6850 BE van XFX met een 500W voeding. Ik zou zo'n 60W over moeten houden op mijn vermogen op de 12v-rail. Dus dat zóú je kunnen proberen, maar zeker weten doe ik het niet. Denk namelijk dat je die voeding er gewoon uit moet lazeren en een merk erin.
@hierboven: lol, scheelt weer een paar seconden. :P

Denk namelijk dat je die voeding er gewoon uit moet lazeren en een merk erin.

Voeding zal van FSP zijn en daar is op zich niets mis mee.Valt ook onder de A-merken.

ooh ik wist niet dat die kaart 600 euro was sorry,

dus gewoon een voeding van rond de 600 watt kopen?
is corsair dan een goed merk?
en welke video kaart zou er dan daar goed bij passen?

Alvast bedankt.

ja FSP was een typ foutje xd

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt helemaal gelijk ja, het is er natuurlijk dan eentje van Fortron, ook bekend als FSP group. Sorry!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan