HD 900 Giga vol met bad sectors

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Easus partition manger en easus diskrecovery melden calculating .... en dit blijft eeuwig duren

Hoe kan ik van deze disk nog mijn fotoos redden

formateren gaat ook niet want disk is beveiligt ???

Ik heb het zelf zo gedaan dat ik Unstoppable Copier gebruikt heb, na opstarten van een Hiren's Boot CD en daar kiezen voor Mini Windows XP en dan binnen Mini Windows XP het HBCD menu starten en van daaruit (weet even niet meer welke sectie) Unstoppable Copier.
Natuurlijk moeten de partities van die harde schijf dan nog wel te zien zijn in Mini Windows XP, anders heeft dat geen zin!
Mogelijk moet je wel eerst de rechten op mappen zo zetten dat je er (via NTFS rechten) bij kunt. Daarvoor staat op Mini Windows XP ook een utility: Ntfs Access 2.2. Als ik me goed herinner werkt dat ook via een optie in het rechtsklik menu in Verkenner van Mini Windows XP.

Zet in Unstoppable Copier de instellingen zo dat er (bijv.) max. 3x geprobeerd wordt om het bestand te kopiëren en dat dan een volgend bestand wordt geprobeerd.

Unstoppable Copier 5.2: Allows you to copy files from disks with problems such as bad sectors, scratches or that just give errors when reading data (Windows Freeware).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan