egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Situatie: Standalone computer win. 7 met huisartsenprogramma. Laptop met win 8.1 pro. Wi-Fi. Op laptop, ECG ( hartfilmpje ) programma. I v.m. mobiliteitnoodzakelijkheid staat dit programma op de laptop. Echter als er een ECG gemaakt is moet die naar het huisartsenprogramma op de desktop. Nu probeer ik te delen zodat ik vanuit de desktop op de laptop kan komen en viceversa maar dat lukt niet. En ik weet niet wat er fout gaat. Uiteraard alle stappen ondernomen. Beide computers zelfde werkgroep naam: workgroup echter ook dezelfde computernaam (HAPKOKLINTHORST) ( ZOU DIT HET EUVEL KUNNEN ZIJN??) Heb de laatste wel veranderd in HAPKOKLINTHORST2 ( windows reduceert dit dan automatisch weer naar 15 tekens maar de naam blijft wel intact) Thuisnetwerk proberen te maken maar dat gaf ook geen soelaas. Nu lopen waarschijnlijk beiden doorelkaar en zitten elkaar in de weg? Kan iemand stap voor stap ( uiteraard zelf al meerdere malen gedaan) uitleggen hoe het moet? Liefst alleen delen, maar thuisnetwerk ook okay. Misschien toch iets verkeerd gedaan en zie ik dit over het hoofd.