HD formateerd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sundance1

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Hallo, ik zit met een probleem.
Ik heb mijn hd geformateerd en wilde daar xp opzetten.
Dit lukte dus niet en toen heb ik in Fdisk de partitie verwijderd en geprobeerd om weer te formateren maar dit doet tie dus niet meer.
Als ik de pc opstart dan krijg ik de melding kan het besturingssysteem niet vinden en verder gaat tie niet.
Ik heb powermax gedownload op mijn andere pc maar die werkt niet en nu las ik ook dat dat programma niet werkt vanuit dos.
Maar ik heb het idee dat mijn HD het begeven heeft en ik wil dat graag testen maar dat lukt nu dus niet omdat ik mijn pc niet kan opstarten.
Ik heb ook geprobeerd om de HD in een andere pc te doen maar ook daar deed hij niks.

Is er nog een andere manier om de HD te testen??

Groetjes,
Karin

Hoe heb je het geprobeerd met opstartdisk of van af de winxp cdrom?

heb je wel een nieuwe primerie partitie gemaakt?.
en geactiveerd nadat je de oude hebt verwijderd?

Ja ik heb een nieuwe primaire partitie aangemaakt en geactiveerden de oude verwijderd.
Het activeren daar deed hij al heel lang over.

SJJ

hoe doe je dat een link en direkt een downloadvenster krijg aangezien je maar 10kb kan doorsturen hier

snap het niet goed
hoe heb je het gedaan

Lees even helpmij uitleg en gewoon een paarkeer proberen om de linck te copiëren en te plakken.
Dit kun je doen onder reageer op bericht- en dan http://

Dit is allemaal wel leuk, maar heeft misschien iemand nog de oplossing voor mijn HD probleem?:rolleyes:

Probeer eens met eens met masterboot kun je hier downloaden.
Hier mee kun je de partitie verwijderen en een nieuwe aanmaken.
Vergeet niet om te formateren na de tijd.
Staat je HD wel in de bios?

Ik heb een 2de harde schijf erbij gezet waarop ik xp heb gezet zodat ik in ieder geval de pc in kon.
De andere harde schijf stond er nu ook bij alleen kon er niks mee doen, niet verkennen of formateren.
Ik heb partition magic gebruikt en daar heeft hij ook geformateerd maar toen ik daarna herstarte herkende hij de schijf niet meer
In de bios zijn nu allebei de schijven weg, herkend niks meer.
Dus nu weet ik het helemaal niet meer.

Hoe heb je de schijven staan de eerste als master en de tweede slave?

ja klopt zoals je het zegt.
Alleen heb nu nog maar 1 schijf heb de andere er weer af gehaald.
Bij het opstarten stond de schijf er nu wel bij maar met formateren blijft tie weer op 0% hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan