HD Formatteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

badboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
HALLO WIE KAN MIJ HELPEN ??????
IK WIL GRAAG ALLES UIT DE COMPUTER GOOIEN DUS DE C SCHIJF FORMATTEREN MAAR IK WEET NIET HOE IK ZOIETS MOET DOEN ..PLEASE HELP ME......MIJN COMPUTER IS BIJNA VOL.....:8-0:

Hallo,

Daar zijn veel manieren voor. Als je echt alles wilt verwijderen moet je format c: in dos doen (Format /? is help. n.a.v. besturingssysteem: Om Format te kunnen uitvoeren moet je wel met bootschijf of in MSDOS"
realmode"opstarten. Dam moetalles wel zo op het zicht verwijderd zijn. Misschien kan je nog iets redden???

MVG,

Mavaros

PS. je kan een heleboel van c afgooien hoor.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door badboy
HALLO WIE KAN MIJ HELPEN ??????
IK WIL GRAAG ALLES UIT DE COMPUTER GOOIEN DUS DE C SCHIJF FORMATTEREN MAAR IK WEET NIET HOE IK ZOIETS MOET DOEN ..PLEASE HELP ME......MIJN COMPUTER IS BIJNA VOL.....:8-0:

gewoon cd erin gooien,
booten van cd en dan volgt alles vanzelf
gaat toch veel makkelijker :D:D

Ten eerste zet je caps eens uit als je een bericht typt dit komt nogal over als schreeuwen.

kijk eens op http://go.to.wintips daar vindt je onder format en fdisk een handleiding.

Miloso,

op zich heb jij hartstikke gelijk, alleen.....................

ik beschik kennelijk niet (zoals jij wel???) over helderziende gaven, zodat ik niet kan "zien" welke Windowsversie door de slechte jongen wordt gedraaid / gewenst wordt om te installeren.................

want niet elke Windowdversie kan vanaf CD geboot worden, toch................. ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan