HD fout na crach

Status
Niet open voor verdere reacties.

Madman

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Berichten
68
Ik heb 2 harde schijven
1e: partities c,d,e,f
2e: partitie g

nu had ik met drive mapper van partitionmagic letter d => g en g => d gedaan er kwam een berichtje dat de veranderingenh pas zouden plaats vinden na een herstart

ik werkte nog wat verder en toen crachte het systeem in een tv applicatie, ik herstarte en niks werkte nog

kheb dan opgestart in dos en de rescue disk van partition magic gestart en daar kreeg ik het volgende te zien:
Disk 1: Bad
Disk 2: Unallocated

En ook error 116 volgens Partition magic is dat:
Error 116 Partition table Begin and Start inconsistent

If the error is caused by a translation change, restoring the original translation should get rid of the error. Data loss is possible if the number of heads or sectors per track has changed since you first created your partitions. A PARTINFO will reveal which partitions are having the problem.


Wat kan ik hieraan doen?? De data op de harde schijven is nogal van heeeeeeeel veel belang staat practica vant school op enzo.

Wie kan mij helpen?
 
Madman,

Maak gebruik van pcinspector lees de aanwijzing goed door, dit progje heeft al veel van dit soort problemen opgelost.

groetjes speedtouch
 
kheb het op kunnen oplossen met Partition Table Doctor heel handig progje kijkt de harde schijf na en maakt de partitietabel mooi terug aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan