HD met blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wat te doen met een HD die alleen maar opstart met een blauw scherm, ook in veilige modus en ik krijg ook geen prompt. Advies chkdsk maar dat gaat natuurlijk niet als je niet op kan starten. Heeft iemand een truc??

antwoordt:

beste mensen druk op ctrl+alt+del en dan klik je op nieuwe taak en druk nog op caps lock en dan typ je daar explorer.exe

(caps lock moet aanstaan) en dan op oke

hooptdat het lukt..:D

@WindowsP,

welkom op Helpmij.:)

Hoe wil je in taakbeheer komen, als je een blauwscherm hebt? Ik neem tenminste aan dat de vraagsteller hiermee een BSOD scherm bedoeld.

PS caps-lock moet aan staan? Voor zover ik weet is dat niet nodig om Explorer in te typen in taakbeheer.

@WindowsP,

welkom op Helpmij.:)

Hoe wil je in taakbeheer komen, als je een blauwscherm hebt? Ik neem tenminste aan dat de vraagsteller hiermee een BSOD scherm bedoeld.

PS caps-lock moet aan staan? Voor zover ik weet is dat niet nodig om Explorer in te typen in taakbeheer.

Testdisk is mij een beetje te vaag met die dosschermen, dit op mijn goed werkende computer en dan ziet ie alleen een aanhangende schijf. Op de blauwe scherm computer zou ik dat programma niet eens op kunnen starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan