Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Windows 10 herkent zelfs hier nog hardware van XP laptops.... 3 stuks getest, geen gele uitroeptekens. Van de 3 bleek er 1 snel genoeg, de rest draait nu met Win7 en krijgt straks Linux.....Voor win 10 niets te vinden ,wat natuurlijk kan want de laptop is aangekocht in de laatste win7 periode .
...?enfin , ik had gisteren de ssd geplaatst ( is er nu weer uit om te kunnen mailen ,dus de bestaande HD zit er in ) ik had win 10 geinstallleerd vanop een USB opstart disk, op naam van mijn vrouw en haar outlook account hiervoor gebruikt , enfin het startte op ....maar bij de opstart moest ik telkens wel het paswoord ingeven
Zo installeer je een offline account
Gelukkig is de oplossing voor het instellen van een offline account relatief eenvoudig. Eigenlijk zit het 'm al in de naam: offline. Tijdens de installatieprocedure vraagt Microsoft je namelijk eerst (als het een wifi-verbinding betreft) om verbinding te maken met het netwerk. Als je dat doet, zal Microsoft je daarna alleen de mogelijkheid bieden om een Microsoft-account in te voeren. Echter, maak je geen verbinding met je wifi-netwerk, dan komt Windows 10 wel met de mogelijkheid om een offline-account te maken.
Gebruik je een computer met een netwerkkabel? Dan volstaat het om gewoon je netwerkkabel uit de computer te trekken voordat je begint met de installatie van Windows 10 Home. Let wel: trek de netwerkkabel er niet uit tijdens de installatieprocedure en met name niet bij het punt waar je het Microsoft-account moet opgeven: de computer loopt hierdoor namelijk vast en kun je deze alleen nog maar met de uit/aan-knop opnieuw opstarten.
Ik gebruik dit om mijn licht te regelen op mijn laptop, vooral 's avonds erg handig https://justgetflux.com/
En onder Windows 10 kun je wel eea regelen of lukte dat juist niet?
onder win lukt het niet , het is zelfs zo als ik de balk ( helderheids balk ) verschuif met de muis gebeurt er niets , als ik de toets Fn indruk en dan met een toets zonnetje ,de balk zie ik verschuiven ...maar geen verandering in licht sterkte
Dat was inderdaad zo, de kleine lettertjes onderaan links... maar het schijnt nu zo te zijn (uncheckt nog hier..) dat die kleine letters pas te voorschijn komen ... als er geen internetverbinding geconstateerd wordt.
Dit plaatje krijg je als je geen internetverbinding hebt tijdens de setup.
![]()
Na de "skip" button kun je wel het volgende scherm met een local account invullen....
![]()
Het verhaal staat op meer sites oa https://www.pcworld.com/article/340...rder-to-create-windows-10-local-accounts.html
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.