HD naar HD clonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rex.neggers

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
alles wat op de HD staat van mijn oude PC zou ik graag op de HD zetten van mijn nieuwe PC, wel alles ,in feite wil ik de HD schijf van mijn oude PC clonen.

Incl. besturingssysteem gaat niet lukken.
Geeft alleen maar conflicten en meestal wil de pc niet eens doorstarten.

Nieuwe chipset en weet ik al niet meer vereist een schone installatie van windows.

Dank u voor de goede raad, nu het besturingssysteem dat is mijn probleem echt niet , maar de andere programmas en software kan ik die overbrengen, zoals bv. outlook expres,al de berichten die in bewaring waren kan ik die kopiëren en hoe dan, ook uit explorer de favorieten .

Dank voor uw hulp
Rex

de andere programmas en software kan ik die overbrengen

Die kun je allemaal NIET overbrengen!!!! Alles moet opnieuw geinstalleerd worden!

Alleen data, zoals documenten, foto's, muziek en emails wel.

nu het besturingssysteem dat is mijn probleem echt niet , maar de andere programmas en software kan ik die overbrengen, zoals bv. outlook expres

Je kunt alleen je datafiles, e-mail berichten en agenda en dergelijke overzetten. Programma's en software moet je opnieuw installeren

Zorg dat beide PC's in een netwerk hangen, zet de harde schijf van de oude PC op "delen" en gebruik de verkenner om te kopieren

Ron

OK allen bedankt , ik volg jullie raad en als het niet lukt kom terug wat zagen.

Nogmaals dank

Rex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan