hd ruimte?? please help!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Tanja1968

Ikzelf begin er ook liever niet aan als het niet hoeft.

Ik ook niet, blijf liever uit mn Bios e.d.

Heb eens een keer mijn bootscreen aangepast en meteen kon ik formatteren :confused: Dat dus nooit meer!

Geplaatst door H@NsiePanzzzer

Ik ook niet, blijf liever uit mn Bios e.d.

Heb eens een keer mijn bootscreen aangepast en meteen kon ik formatteren :confused: Dat dus nooit meer!

[offtopic]Ken je STYLE-XP? Daar kun je machtige bootscreens mee instellen, en nog veel meer [/offtopic]

o ja, deze is helaas niet gratis ;)

maar ik heb nu nog steeds geen vraag van wat ik het beste kan doen geloof ik

en ook nog niet HOE ik het moet doen, pleazzz helpme!!!:D

Geplaatst door Tanja1968

[offtopic]Ken je STYLE-XP? Daar kun je machtige bootscreens mee instellen, en nog veel meer [/offtopic]

o ja, deze is helaas niet gratis ;)

Ken ik ja, hiermee had ik men bootscreen ook ingesteld :confused:

maar is er nou ook iemand die me kan helpen bij het updaten van mijn bios?

Laatst bewerkt:
maar welke moet ik dan hebben, van die site.
xnapr niet echt wat van...:( :confused:

Dat durf ik je niet te vertellen. Zoals ik al aangegeven heb ben ik zelf ook heel voorzichtig in in het Bios.

Ik hoop dat iemand anders het met zekerheid durft te zeggen.

Geplaatst door Presphire
maar welke moet ik dan hebben, van die site.
xnapr niet echt wat van...:( :confused:
'

Je moet beide bestanden die muurhond je aangeeft downloaden, beide bestanden uitpakken en plaatsen op een opstart(bootable) diskette en daarna de procedure volgen die in de derde link staat, daar staat ook hoe je een opstartdiskette maakt.
Lees eerst het hele stuk (derde link) goed door, print het desnoods uit, voordat je begint. Is er maar iets niet duidelijk vraag iemand anders die wel eens geflashed heeft, want fout flashen is einde moederbord.

Je zou ook kunnen overwegen om een bios overlay programma te gebruiken (te verkrijgen bij de harddiskfabrikant), dat is een stuk makkelijker en veiliger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan