hd schakelt niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

plasmans

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
mn hd schaklet niet uit na afsluiten van windows 2000 mn ledje blijft branden en je hoort hem ook lopen ik heb een 2400 celeron met een asus p4 533 mobo en een 40 gig samsung hd

helpt niet heb ik al geprobeert maar zodra ik de stroom er dan opzet begint direct mn schijf weer te lopen zonder dat ik de comp aanzet

Vreemd

Je kunt wel gewoon lezen van HD als je aan het werk bent.
Staat niet ergens in de bios iets aangegeven dat de HD contineu mag draaien ook al heb ik het nog nooit gezien.
op de HD zelf mischien iets van een jumper met draai altijd?

grtjs jjw

nou alles doet het maar hij wil gewoon niet uitschakelen en als ik dan wil starten doet ie het niet mot ik eerst resetten en dan start ie pas verder heb ik niks verandert in de comp of mn bios

Model

Weet je het model van de HD, op de site van samsung kunnen we allerleij handige tooltje downloaden om mischien wel het euvel te vinden maar als je geen mdoel weet kom je nergens.

grtjs jjw

Ik neem aan dat je niet helemaal gek bent maar goed voor de zekerheid.
http://home.tiscali.nl/theplace/screenshot/ScreenShot026.jpg
Zo zou die aangesloten moeten worden.
Hoe groot is de schijf eigenlijk, als je namelijk een grotere gekocht heb als 32gb dan kun je de rechterkant van de tekeing proberen.
Mischien zou je ook kunnen zeggen in de HD dat de utlra dma mode uitmag.
Mischien helpt dat ook wel.

de schijf ie 40 gig maar er word maar 35.6 weergegeven in mn bios heb het tooltje gebruikt van samsung maar hij herkent de disk niet

het is dus de eerste HD, is dit de enige Hd n de pc.
Mischien kun je hem even proberen in een andere pc, ja het is wat werk maar je sluit wel uit dat het dan niet aan het moederbord legt of aan bios instelligen.

Ik begin alleen wel aardig te twijfelen dat de HD niet gewoon defekt is, mischien kun je eens een andere voedingskabel proberen, trek er een los of ik neem aan dat er nog wel een vrij is in de pc, mischien dat de voeding die kabel niet uitzet, ik noem maar wat raars.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan