HD-spots lukken vaak niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonG

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Berichten
21
Hallo, heb mijn vraag geprobeert te stellen op spotnet forum maar iedere keer op het moment van plaatsen kreeg ik een foutmelding, vandaar dat ik het nu maar hier probeer.
Ik zit met het volgende probleem. Iedere keer als ik iets spot van divx formaat gaat het perfect. Maar zodra ik hd content wil spotten heb ik 50% kans dat het lukt. Bij veel serie's krijg ik iedere keer de boodschap kan nzb niet posten soced closed 954, en dan loopt spotnet 10 min vast. vervolgens kijk ik meestal na een paar uur op spotnet en dan zie ik dat het iemand anders wel is gelukt de zelfde spot te plaatsen. Alles wat ik spot download ik meestal eerst met newsleacher 4.0 en alles werkt altijd. Ik snap dus niet dat het de ene keer wel lukt en de andere keer vanaf waar ik ook spot (binsearch, mysterybin, nzbindex, yabsearch enz.) het met geen mogelijkheid lukt. Heb gezocht naar dat server xml bestandje om te kijken of daar iets verkeerd op stond maar die is nergens te vinden. Heb de hele map van spotnet doorgezocht en ook handmatig is het niet te vinden. Denk echter dat daar geen fout in staat gezien het feit dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet. Hier nog wat info die misschien nodig is voor de experts:
Virus scanner: AVG
Windows versie: Windows 7
Besturings systeem: 64bit
news provider: Giganews diamond
internet provider: UPC 120mb
Spotnet versie! 1.8.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan