HD voor ACER M7720 - graag suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Over het algemeen zij de hd van WD wel betrouwbaar dus misschien is deze dan een optie.

Nee hoor, er hoeft niet per se een 1TB schijf in, je kon hem enkel bestellen met maximaal een 1TB schijf. Als jij wil, kan je er ook een 2, 3 of 4TB schijf in zetten. Zijn allemaal dezelfde maten en aansluitingen (3.5", sata)

Ok, dank voor jullie reactie, ik ga e.e.a. 'ns bekijken.

Goedemorgen,

Over het algemeen zij de hd van WD wel betrouwbaar dus misschien is deze dan een optie.

Pagina laadt op dit moment even niet, maar ik heb wel genoeg info denk ik (via je link zie ik ook dat het om een Caviar gaat - even kijken.
Er zitten 2 Seagate HD's in, extern heb ik 6 WD's en die werken idd perfect (al jaren).

Dit is 'm geworden, bijna dezelfde als je suggereerde Modag.
@K1pje: 1TB is ruim voldoende, dus daar maar weer voor gegaan.

Hoop de 'defecte' nog wel uit te kunnen lezen via de sledemogelijkheid. Hij wordt met Ghost's verkenner i.i.g. nog helemaal gezien.

Moet ik tijdens het aansluiten van de schijf nog ergens rekening mee houden? Kan me iets herinneren van in het BIOS e.e.a. te laten detecteren. Formatteren is al gedaan toch?

Hoi,

Over het algemeen kan je gewoon gebruiken anders even via schijf beheer formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan