HD Wel zichtbaar maar de bestanden niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank1258

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Beste Lezers, heb een HD WD 800BB External USB device waarvan de drive letter wel zichtbaar is maar de bestanden niet...in zoverre.....als ik iets wil opslaan dan zie ik de bestanden gwoon staan, kan ook gewoon opslaan. In verkenner alleen een snelkoppeling "System Volume Information" Kan niet kopieren o.i.d. Dit is gekomen na een virus op de computer, inmiddels verwijderd. Graag jullie hulp. Bedankt!

De map System Volume Information is een verborgen systeemmap waarin het hulpprogramma Systeemherstel verzamelde gegevens en herstelpunten opslaat. Op elke partitie op de computer bevindt zich een map System Volume Information. Mogelijk hebt u toegang tot deze map nodig bij het oplossen van problemen. Bron: MS
Hoi,
blijkbaar is het virus toch niet helemaal weg? Welk virus heb je gehad en met welke tool of programma heb je het verwijderd?
Het lijkt erop dat al je bestanden het kenmerk verborgen hebben, als ik het goed begrijp zie je nieuwe bestanden wel? Of begrijp ik het niet goed?
.....als ik iets wil opslaan dan zie ik de bestanden gwoon staan
Heb je tijdens het verwijderen v.h. virus systeemherstel uitgeschakeld? Daar nestelen zich virussen en andere nare dingen n.l. ook in en de meer geavanceerde kunnen tijdens een herstart weer worden geactiveerd.

Laatst bewerkt:
Allemaal geprobeerd........

Beste Lezers, heb alles gebrobeerd, inderdaad nog 7 infecties uitgehaald, maar bestanden worden nog steeds niet zichtbaar. Uiteraard ook op een andere pc geprobeerd, ook niet zichtbaar. Kan ze gewoon kopieren, komen ze 1 voor 1 voorbij maar ook op nieuwe locatie niet zichtbaar?? Heel vreemd. Hoop dat jullie nog iets kunnen betekenen. Bedankt. Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog gekker.....

Ik kan de hele HD kopieren, ik zie alle bestanden voorbij komen, op andere HD alles netjes neergezet, neemt ook fysiek ruimte in, maar nog steeds geen bestand zichtbaar?? Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. NOgmaals bedankt, Frank

Opgelost!

Met Treesize kwam alles netjes tevoorschijn en kon ik alles kopieeren! Geweldig bedankt.
Frank

Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan