Hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedemorgen,

Ik hoorde gisteren op een verjaardag dat er een nieuw type HD op de markt was die vele malen sneller is dan de HD's die er nu zijn. De werking zou zijn volgens het principe van een USB stick??? maar dan als interne drive??? Windows, als voorbeeld, zou dan in een fractie van de tijd, die nu nodig is, opstarten. Wie kan mij daar iets over melden? als het bestaat wat voor naam hebben ze er aan gegeven?
Ik hoor graag iets over deze?? vooruitgang.

groet

deHoed (Theo):)

Goedemorgen,

Dat zijn ssd hd genaamd en zijn alleen nog vrij prijzig maar zie hier een aantal en werkt inderdaad als een sd kaartje en er wordt al een betere uitleg gegeven
En de opslag capaciteit valt nog tegen maar dat zal ook wel veranderen.

Laatst bewerkt:
Dag Mondag,

Dit is één ssd reactie, bedankt. Hiermee kan ik het eens op mijn gemak bekijken of het intresant zou zijn om te gebruiken bij het installeren van Flight simulator X. Of het sneller is dan twee HD's in Raid0.

groet,

dehoed :thumb:

Dag Mondag,

Dit is één ssd reactie, bedankt. Hiermee kan ik het eens op mijn gemak bekijken of het intresant zou zijn om te gebruiken bij het installeren van Flight simulator X. Of het sneller is dan twee HD's in Raid0.

groet,

dehoed :thumb:

Volgens mij zei ik ook al: SSD met uitleg erbij....

OK ik heb het één en ander gelezen, het ziet er zeker niet slecht uit. Capaciteit laat nog te wensen over maar zal net zoals de prijs wel verbeteren.
Iedeeen bedankt voor de aanwijzingen in deze.

groet,

dehoed :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan