Hd5850

Status
Niet open voor verdere reacties.

JON44S

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Ik heb in mijn ogen een lichte game pc ( met 19" scherm )
Maar omdat ik graag een 22" monitor zou willen kopen vraag ik me af of mijn oude videokaart dit wel zal aan kunnen.
Ik heb een ATI HD 4830 en tot nu toe kon ik alles games in hoogste resolutie spelen ( gta iv en crysis niet meegerekend )
( de score in 3Dmark06 is momenteel 13165 als dat kan helpen ;s )
Pc bestaat uit verder uit:
- Q6600 standaart 2,4 Ghz @ 3,0 Ghz
- Asus P5QL-E
- 8 gb ( 4 x 2Gb ) DDR2 800
- ATI HD4830 ( beetje overclockt )

tot nu toe met een 19" monitor

als ik nu een ati HD5850 zou kopen & een 22" monitor zou ik dan nog steeds 'goed' kunnen gamen ?

Alvast bedankt

dat is een van de beste kaarten die nu uit zijn van ATI
deze kaart is ongeveer net zo goed als een Geforce GTX 285
kopen dus!!!

ze zijn wel erg gewild en zijn bijna 24/7 uit of stock dus je moet wel even bestellen
ik heb deze kaart ook besteld duurt nog even voordat ik hem ontvang
als je nog 50 euro extra uit geeft kun je een HD 5870 kopen en dat is de beste kaart op dit moment op de markt

en nee ik ben geen ATI fan boy

btw je moet wel ff op je air flow en je voeding letten je voeding moet minimaal een 550 Wattage SATA voeding zijn, en je air flow moet ook goed zijn omdat deze kaarten nogal warm worden 70/80 celsius graden
ik zou je Q6600 ook trouwens over klokken naar 3.2/3.4 GHz zodat je deze kaart niet aan het bottle necken bent

hiermee kun je ook crysis mee tellen :P

Laatst bewerkt:
Dus de Ati HD5850 zou zonderprobleem een 22" monitor op 1920 x 1080 aankunnen om te gamen ?
Voeding is OCZ 600W
Ik heb net een nieuwe antec three hundred waar mijn pc 20 graden is en de cpu 36-38 graden bij gewoon gebruik.
Ik vind mn pc nu op 3,0 Ghz snel genoeg maar ik weet niet of de temps nog hoger mogen worden ?
Btw zou dat veel verschil maken in snelheid als ik hem op 3,0 laat ?
( ben maar 14 jaar dus zoveel kennis heb ik niet :D )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan