Hd6870 crossfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste,

Gezien het feit dat ik een ssd heb gekocht, bracht mij op het idee om mijn HD6870 in crossfire te gaan zetten.
Nu heb ik hier alleen totaal geen ervaring mee, dus zou ik graag wat informatie voor willen hebben met betrekking tot het wattverbruik en of dit gaat passen in mijn case, en of de voeding het aankan.

Case is de Antec nine hundred two.
Het gaat om de HD6870 dual fan XFX 1gb, ik ben van plan om exact dezelfde kaart te kopen als ik deze in crossfire zet.
Heb een ANTEC 750 watt blue led voeding met losse aansluitmogelijkheden voor extra power. http://store.antec.com/Product/power_supply-true_power/tp-750-blue/0-761345-23754-3.aspx

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen!

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Lijkt mij handiger te weten of het moederbord het ondersteund, voeding is zwaar genoeg.

Heb het volgende moederbord: ASRock 870iCafe R2.0

Hoe zit het verder met drivers en een ''crossover bridge''?

Mvg,
Drioras

Hoi,

Ja dat kan wel hoor op de site staat dat er zelfs Qaud crosfire word ondersteund. Hou er wel rekening mee als je er een tweede kaart bij doet, gebruik je Blauwe PCI(E) sloten.
En wat bedoel je met de drivers?

Groetjes Sander

Bedankt voor de reactie,

Met drivers bedoel ik of ik nog nieuwe videokaartdrivers moet instaleren, of zou dit, als ik de 2de kaart erbij stop, meteen moeten werken?
En zo'n crossover bridge, maakt het nog uit welke ik gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan