Hdaudbus.sys ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkuh

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
56
Ik heb een andere videokaart in mijn pc geplaatst; MSI R4350. Omdat mijn pc aangesloten zit op de tv en ik dan niet meer met een dvi + geluidskabel hoefde te werken, maar een HDMI kabel.
Nu heb ik bij apparatenbeheer al een paar gele uitroeptekens weten weg te werken door mijn systeem te update vanaf de asus site (moederbord T3-m2nc51PV) op 1 na; overige apparaten.
Alleen bij de bios is dit nog niet gebeurt, omdat ik een bestand gedownload kreeg die ik niet direct kon openen en/of wist wat hier mee te doen.

Nu heb ik de cd van de videokaart erin zitten en wil de pc Microsoft UAA-busstuurprogramma voor high difinition audio gaan installeren. Nu laat ik de keuze staan op "De software automatisch installeren" en klik op volgende. Na een tijdje geeft deze dan aan dat het HDaudbus.sys ontbreekt. Heb al een hotfix van microsoft, maar dit is een beta versie en raden me aan deze niet zomaar te gebruiken En aangezien ik er niet zoveel verstand van heb, durf ik dit ook niet aan.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, zodat dit werkt en ik geluid via mijn hdmi kabel op de tv kan afspelen?

Alvast bedankt.

Greetz Wim
 
Kan iemand helpen

Weet iemand een antwoord op mijn vraag....
Want iedere x als ik de pc aanzet vraagt hij om te installeren. Het geluid via de HDMI doet het nu. Maar hij wil een PCI apparaat installeren, Er staat nog steeds een uitroepteken bij overige apparaten, maar er is er nu ook 1 bij gekomen bij SCSI- en RAID- controllers en daar staat er nu 1 bij PCI device.

Weet iemand wat dit inhoud?

Groeten,
Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan