DenotsNiaga
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2004
Bij het starten van het systeem.
A disk read error occurred.
Press Ctrl+Alt+Del to restart.
Damnn this sucks. :thumb:
staat nog zwaar veel NIET veilig gestelde data op.
iemand suggesties ?
Als ik hem in DOS opstart zie ik mijn C: schijf niet. weet iemand tooltjes voor data recovery voor dit gebeuren en dan wel werkend op een laptop met 1 HDD dus niet vanuit windows op een andere partitie. Ze zeggen altijd blijven lachen maar dat is nu wel erg zwaar.
even wat extra info:
- hij ziet mijn HDD wel in de Bios.
en er is volgens de eigenaar (Ik zelf dus niet)
niks veranderd aan hardware of software de laatste tijd.
Als ik hem in dos opstart zie ik mijn HDD niet zoals ik al dacht, als ik windows miniPE2 opstart kan ik ook geen data backupen omdat hij de c hijf niet ziet, dit is in verschillende recovery tools in miniPE2, zoals GetMyData enz. als ik een full disk check run ziet hij hem wel maar geeft hij iets van 20 io errors op verschillende sectoren:thumb:
IK WIL ALLEEN DIE BESTANDEN TERUG !!!!:thumb:
A disk read error occurred.
Press Ctrl+Alt+Del to restart.
Damnn this sucks. :thumb:
staat nog zwaar veel NIET veilig gestelde data op.
iemand suggesties ?
Als ik hem in DOS opstart zie ik mijn C: schijf niet. weet iemand tooltjes voor data recovery voor dit gebeuren en dan wel werkend op een laptop met 1 HDD dus niet vanuit windows op een andere partitie. Ze zeggen altijd blijven lachen maar dat is nu wel erg zwaar.
even wat extra info:
- hij ziet mijn HDD wel in de Bios.
en er is volgens de eigenaar (Ik zelf dus niet)
niks veranderd aan hardware of software de laatste tijd.
Als ik hem in dos opstart zie ik mijn HDD niet zoals ik al dacht, als ik windows miniPE2 opstart kan ik ook geen data backupen omdat hij de c hijf niet ziet, dit is in verschillende recovery tools in miniPE2, zoals GetMyData enz. als ik een full disk check run ziet hij hem wel maar geeft hij iets van 20 io errors op verschillende sectoren:thumb:
IK WIL ALLEEN DIE BESTANDEN TERUG !!!!:thumb: