HDD Bracket/Caddy (Help!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MirQ

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb vrij recent een SSD schijf in mijn laptop gezet.
Dit werkt allemaal prima, maar ik wil graag mijn HDD schijf er ook in zetten. (Ik heb ruimte voor 2 hardeschijven)
Toen ik deze 2de schijf erin wilde zetten zat er geen bracket of caddy in.
Ik heb op een heleboel forums gezocht maar heb niet veel nuttige info kunnen vinden dus heb ik naar HP gebeld.
Bij HP werd ik doorverbonden naar een leverancier van hun onderdelen alleen zei vertelde mij dat de bracket+kabel+schroefjes bijna €120,- kostte.
Ik vroeg mij nu af of iemand een soortgelijk probleem heeft gehad of gewoon een goede oplossing heeft?

Mvg Harry

Laptop: HP DV7 Pavilion 4120ED
 
Ik neem aan dat wel de aansluiting (het data/stroom-slot waar u de HD in moet prikken) voor de 2e HD er in zit?
Dan gaat het er alleen nog maar om dat de HD op zijn plaats blijft zitten bij transport. Dat heb ik wel eens (naar tevredenheid) opgelost door de HD op de achterkant vast te plakken met twee stroken dubbelzijdig plakband.
 
Ten eerste, dankje voor de snelle reactie! ;)

Nee, dat is het probleem, er zit geen kabeltje bij.
Ik heb hem net nog even open gedraaid om te kijken en toen vond ik dit nummer: FBAX6009010 ALD

Nu heb ik even gezocht en vond ik er wel een hoop op ebay maar helaas allemaal zonder dat kabeltje.
Weet iemand toevallig hoe dat kabeltje heet of onder welke zoekterm ik het kan vinden?

Mvg

Harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan