Hdd piept?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Beste Helpmij-ers,

Ik net 2 dagen geleden mijn Hdd van 1 TB binnen en hij werkte prima...
Tot nu! Als ik iets open op de schijf gaat alles goed, maar zodra ik iets probeer te kopiëren gaat ie ONTZETTEND traag 23,8gb wil die 157 minuten over doen..... Terwijl het toch echt een Sata schijf met 7200 rpm.... dus dat lijkt me sneller te moeten. Heb um geformateerd op Ntfs (wat overigens ook ONTZETTEND traag ging....

Maar het vervelende is dat terwijl ik kopieër de schijf een onwijs hoog en irritant geluid maakt......

Wie kan mij helpen? (Ben nu al een tijdje aan het kopiëren maar het gaat niet weg.....

Dat het formatteren langzaam ging is niet zo gek, want hij moet wel 1000 GB helemaal omzetten naar NTFS. Bij mij heeft hij ook een nachtje aangestaan :P

Terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht :thumb:

Besteld op Internet :P maar terugsturen kan natuurlijk altijd :D
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden...
Omdat ik de Hdd's (heb er 2) Tegen elkaar aan had geplaatst ging de 1tb schijf wss oververhitten... nu uit elkaar gezet en weer bezig met kopiëren... Mocht dit de oplossing zijn laat ik het weten.

Allemaal in ieder geval bedankt!

Dat het formatteren langzaam ging is niet zo gek, want hij moet wel 1000 GB helemaal omzetten naar NTFS. Bij mij heeft hij ook een nachtje aangestaan :P

Ja is opzich wel logisch ja! Ben blijkbaar nog gewend dat je Mb's kopieert i.p.v Gb's..... :o
Ze zouden die computers van tegenwoordig sneller moeten maken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan