HDD probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het zo gedaan zoals aangegeven en bij de schijf waarover het gaat staat er 'partition sector doesn't have the endmark 0xAA55.

Er staat wel een sterretje bij, maar de betreffende schijf is niet Primary Bootable, maar een Logical.

Krijg ook de melding 'filesystem seems damaged'

Laatst bewerkt:
De schijf wordt nu wel weergegeven, maar als ik er dubbel op klik staat er: bestand of map is beschadigd en onleesbaar.

Ga eens naar advanced, en boot, dan daar de Rebuild BS gebruiken.

Overigens zie je dan 2 partities, de extendet en de logical, als het goed is.

Ga eens naar advanced, en boot, dan daar de Rebuild BS gebruiken.

Overigens zie je dan 2 partities, de extendet en de logical, als het goed is.

Boot sector is ok
Backup sector is ok
Sectors are not identical

A valid NTFS boot sector must be present in order to access any data; even if the partition is not bootable.

Dat staat er nu het bovenstaande klaar is.

Maak eens wat screendumps van TestDisk, waar die info op staat, mogen meerdere zijn, liefst teveel dan te weinig, en ook een paar met PTEDIT32, waar die partitie op staat, en als je op 05 staat met de muis, dan goto parent gebruiken, en daar ook van.

Maak eens wat screendumps van TestDisk, waar die info op staat, mogen meerdere zijn, liefst teveel dan te weinig, en ook een paar met PTEDIT32, waar die partitie op staat, en als je op 05 staat met de muis, dan goto parent gebruiken, en daar ook van.

Sorry dat het even heeft geduurd voor deze reactie!

Heb de schijf geformatteerd en nu werkt die weer normaal, alleen ben ik alle gegevens kwijt....kan ik dat met Easy Recovery nog terug krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan