HDD Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen825

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Even een kort vraagje over een externe HDD van mn vriendin (Samsung 2,5 inch. 1 TB)

De schijf geeft aan dat ongeveer de helft van de ruimte volgeschreven is (486 GB), maar als je kijkt naar wat er daadwerkelijk opstaat zie je maar iets van 448 MB staan. Iemand een idee hoe dit kan?

Het was ook een schijf met beveiligingssoftware van Samsung erop geïnstalleerd, zodat je alleen toegang had met een wachtwoord. Na de schijf een half jaar niet te hebben gebruikt, werkte deze software niet meer goed, waardoor je helemáál niet meer op de schijf kon komen. Die software heb ik vervolgens verwijderd en had daarna weer toegang. Maar dan is er nog steeds het bovengenoemde probleem.

Het zou nog kunnen dat er verborgen bestanden opstaan, maar ik heb geen idee hoe je die tevoorschijn krijgt met windows Vista.

Formatteren zou misschien nog de beste oplossing zijn, maar liever niet gezien de hoeveelheid studiewerk wat er nog opstaat.

Alvast bedankt!

Koen

Werkt dat ook in Vista? met XP kan ik het moeiteloos vinden, maar met vista of Win7 heb ik nog weinig ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan