HDD read speed

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrgman

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
54
Wat is de gemiddelde leessnelheid van een HDD in een smartphone ?
 
Een smartphone heeft geen HDD, maar een (meestal) SD kaartje voor grote opslag en flash geheugen voor de telefoon.
De snelheid van dit geheugen hangt heel erg af van de telefoon (vooral de prijs).
 
is er een manier om achter de snelheid te komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt misschien een beetje bijdehand maar google het eens zou ik zeggen. Vaak kom je dan al een heel eind. Of even een mail sturen.. Dit is zo verschillende per merk, type etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt misschien een beetje bijdehand maar google het eens zou ik zeggen.

@Mausy: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Terugverwijzen naar Google als advies is niet hetgeen wij graag willen zien op Helpmij.nl
Mensen stellen niet voor niets de vraag op Helpmij.nl. Niet iedereen is "Thuis" op het WWW.

Gaarne aandacht hiervoor.;)
 
Dat zal tussen de 5 en 50 Mb/sec zijn. Dat is inderdaad afhankelijk van de prijs van het toestel.
Ook zal er verschil in zitten of dit een los kaartje is of onboard (meestal sneller, maar kleinere opslag).
 
oke bedankt ik weet genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@xrgman ,

Ik heb een aantal quotes verwijderd van je. Indien je direct reageert op iemand zonder dat er nog iemand anders heeft gereageerd kun je hiervoor de knop "snel reageren" of "reageer op vraag" gebruiken. Op deze manier worden de topics niet zo lang met dezelfde tekst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan