hdd recovery windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vjdj

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
5
Geachte helpmij-leden,

Mijn vriendin had al een tijdje last van een trage laptop (toshiba L500-1zp). Ik besloot deze te herinstalleren. Ze had alleen geen cd's en ook geen back-up dvd gemaakt. Toen kwam ik op de site van Toshiba tegen dat je op de F8 toets moest drukken en dan repair en vervolgens je HDD kan herstellen. Zo gelezen zo gedaan. Ik heb door middel van HDD recovery zo de hardeschijven geformatteerd. Het probleem alleen is dat hij dan opnieuw opstart en hij een wit scherm geeft waarin staat: Een ogenblik geduld... Het voltooien van de installatie kan een aantal minuten duren. U dient het installatieproces niet te onderbreken of de computer af te sluiten.

De laptop geeft dat nu al 4 uur aan. Ik hoop dat iemand een idee heeft. Ze heeft namelijk ook geen windows 7 dvd.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet VJ
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben bang dat je met het formateren ook de recoverypartitie hebt laten verdwijnen!

Ik kan me namelijk niet goed voorstellen dat je zelf moet formateren.
Volgens mij doet het Recoveryprogramma ea zelf en brengt de laptop/pc terug naar de afleveringsstatus.

Was er trouwens ook geen mogelijkheid RecoveryDVD's te branden???
Dat moet je meestal zelf doen als er geen dvd's etc. met software bijgeleverd wordt.

Zo je ook de Recoverypartitie verwijderd hebt, blijft niet veel anders over dan een DVD lenen met dezelfde Windows versie en opnieuw te gaan installeren.

Ik hoop dat ik het mis heb en dat het gewoon zo lang duurt.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij sterk dat ik de HDD recovery heb geformateerd aangezien die zelf alles formatteerde. Maar ik heb ondertussen al een DVD van iemand geleend dus nu moet het lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan