Hdd Slikt + Pc Trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

benzz

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hallow, Ik heb 2 harde schijven
1 van 8 Gb met men Windows op
en 1 van 80 Gb met muziek, Muziekprogrammas - Producer programmas op

die van 80 heeft na een stroomuitval raar lawaajtjes beginnen maken zoals SLIK en opeens als ik men pc opstarte zag ik niet meer staan Harddisk 2 (D:) maar lokaal station D, waardoor ik er niet meer opgeraakte, nu na hem eens opnieuw aan te sluiten werkte dat weer maar vorige week maakte hij weer van die geluidjes en plots was hij weer weg, ik heb me pc uitgeschakeld, hdd eens uitgehaald en teruggestoken,

nu maakt hij die geluidjes niet meer maar hij vind me harde schijf nog altijd niet terug zoals het zou moeten zijn + het ergste van al nu werkt mijn PC echt super maar super traag (precies of hij in snakjes werkt)
ik hoor hem zo effe denken en weer stil weer effe denken weer stil ... en als ik die harde schijf ontkoppel dan werkt de pc weer normaal

dubbel probleem dus, hopelijk kunnen jullie me helpen

Ik zou de flatkabel maar eens na kijken want ik heb het idee dat deze defect is.
Probeer eens een andere kabel.

Geplaatst door SJJ
Ik zou de flatkabel maar eens na kijken want ik heb het idee dat deze defect is.
Probeer eens een andere kabel.

das toch die fijna maar breede en grijse kabel (datakabel zeker ?)... mag ik die gebruiken van de cdroms ?

niet gelukt :confused: toch bedankt, weet nog iemand een mogelijke oorzaak/oplossing

Even een test programma draaien van de harddisk fabrikant kun je downloaden bij hun op de site.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan