Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Partition Magic is de meest onveilige manier van splitsen...
Er hoeft maar wat te gebeuren en je bent echt alles kwijt!!!
Partition Magic is de meest onveilige manier van splitsen...
Er hoeft maar wat te gebeuren en je bent echt alles kwijt!!!
Gebruik het zelf ook al jaren, en ik wil niet zeggen dat het slecht is.
Maar het is op de 10 keer 2 keer fout gegaan...dus de slagingskans ligt niet op het percentage dat hij wilt....dat moet gewoon 100 procent zijn!
Je moet dan naar schijfbeheer toe gaan. Ik hoop voor je dat het mogelijk is. Ik ga het nu even testen bij mezelf om er zeker van te kunnen zijn...
Jah, gedaan en het lukte.
Ga naar start en klik dan op uitvoeren:
WINDOWS TOETS + R.
Kopieer dan even deze regel over:
diskmgmt.msc
en druk op enter.
Klik met je rechtermuisknop op jouw schijf (C:\) en klik SHRINK VOLUME aan.
Aan de hand van hoeveel ruimte er nog op je C;\ schijf staat, wordt er bepaald hoeveel er vrijgemaakt kan worden. Aangezien het kleiner maken van de schijf ook ruimte in beslag neemt en dat windows natuurlijk zelf ook nog ruimte nodig hebt om te draaien.
Je krijgt nu dit menu:
Total Size Before Shrink in MB:
750000
Size Of Available Shrink Space in MB:
550000
Enter The Ammount Of Space To Shrink in MB:
(een maximaal getal staat hier, je kan ook kleiner invullen, niet groter)
Total Size After Shrink in MB:
(Hoeveel de C:\ schijf wordt na het verkleinen, in dit geval is dat 200000MB)
De toepassing neemt niet veel tijd in beslag, maar je mag het never nooit!!!!!! onderbreken.
Anders ben je alles op je schijf kwijt!!!!
Schijf aangemaakt, dan heeft hij die schijf een letter gegeven, bijvoorbeeld H:\ Local Station. Je kan met je rechtermuisknop erop klikken en dan je Drive Letter veranderen in een Letter die nog niet gebruikt is van A tot en met Z...
Succes, werkt 100 procent als je nog voldoende ruimte hebt op je C:\ schijf.
Je moet dan naar schijfbeheer toe gaan. Ik hoop voor je dat het mogelijk is. Ik ga het nu even testen bij mezelf om er zeker van te kunnen zijn...
Jah, gedaan en het lukte.
Ga naar start en klik dan op uitvoeren:
WINDOWS TOETS + R.
Kopieer dan even deze regel over:
diskmgmt.msc
en druk op enter.
Klik met je rechtermuisknop op jouw schijf (C:\) en klik SHRINK VOLUME aan.
Aan de hand van hoeveel ruimte er nog op je C;\ schijf staat, wordt er bepaald hoeveel er vrijgemaakt kan worden. Aangezien het kleiner maken van de schijf ook ruimte in beslag neemt en dat windows natuurlijk zelf ook nog ruimte nodig hebt om te draaien.
Je krijgt nu dit menu:
Total Size Before Shrink in MB:
750000
Size Of Available Shrink Space in MB:
550000
Enter The Ammount Of Space To Shrink in MB:
(een maximaal getal staat hier, je kan ook kleiner invullen, niet groter)
Total Size After Shrink in MB:
(Hoeveel de C:\ schijf wordt na het verkleinen, in dit geval is dat 200000MB)
De toepassing neemt niet veel tijd in beslag, maar je mag het never nooit!!!!!! onderbreken.
Anders ben je alles op je schijf kwijt!!!!
Schijf aangemaakt, dan heeft hij die schijf een letter gegeven, bijvoorbeeld H:\ Local Station. Je kan met je rechtermuisknop erop klikken en dan je Drive Letter veranderen in een Letter die nog niet gebruikt is van A tot en met Z...
Succes, werkt 100 procent als je nog voldoende ruimte hebt op je C:\ schijf.
Smurrie, kijk je ook nog even of je een IDE of een SATA harde schijf hebt. Als je een SATA schijf hebt moet je speciale drivers hebben (om xp te installeren). Scheelt een hoop BSOD's op de critical moment..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.