Hdd temp uit lezen bij Raid

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Helaas ben ik nog steeds zoekende naar een tooltje dat mijn Raid0 Raptors kan uitlezen. De Wizard2010 lukt dat helaas niet. In mijn systeem hangen 4 hdd's: 2 normale en 2 Raptors die in Raid0 staan. Juist die Raid array wordt door de Wizard2010 niet uitgelezen, wél de normale hdd's.

Hetzelfde verhaal geldt voor een fatsoenlijke tool om de integriteit van de Raptors uit te lezen. De standaard bij WD te downloaden tool voor hdd testjes is niet in staat een Raid0 schijf te 'bekijken'.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    54 KB · Weergaven: 43
Bedankt voor je reactie. De eerste ziet mijn hdd's niet en de tweede komt in een eindeloze loop op de Raid0.

Bedankt voor je reactie. De eerste ziet mijn hdd's niet en de tweede komt in een eindeloze loop op de Raid0.

Ik zit hier met hetzelfde probleem en ben ook al tijden op zoek, dus volg dit topic met grote belangstelling.

Die webpagina ziet er veebelovend uit! Daar ga ik een paar tools van proberen. Ik kom er op terug!

..............of ik ben zo slim om te wachten tot mrmusic post dat een tooltje werkt. Stel dat het pas het laatste tooltje is dat werkt, dan zijn we een paar uurtjes / daagjes verder, althans mrmusic zou dat zijn....... Ik niet als ik wacht op zijn bericht welke werkt................... ;) :D

Laatst bewerkt:
Die webpagina ziet er veebelovend uit! Daar ga ik een paar tools van proberen. Ik kom er op terug!

..............of ik ben zo slim om te wachten tot mrmusic post dat een tooltje werkt. Stel dat het pas het laatste tooltje is dat werkt, dan zijn we een paar uurtjes / daagjes verder, althans mrmusic zou dat zijn....... Ik niet als ik wacht op zijn bericht welke werkt................... ;) :D

Van de betreffende pagina heb ik er in de loop der tijd al heel wat geprobeerd, maar helaas tot nu toe niets.....

Het lijkt mij dat onderstaande controllers aardig overeenkomen met hetgeen in die lijst wordt opgesomd en toch geen informatie.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan