hdd vaak wel soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcmelo

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
een week geleden werkte mijn hdd niet maar eergister werkte die weer maar win werkt nu niet meer en nu wil ik die met ubuntu tot linux-swap late formateren maar is de ide kabel wel goed want anderes is het voor niets gedaan

Noo sh*t Sherlock...

Ik bedoel wat is precies het probleem? Gaat hij soms niet aan? Schijf soms niet te lezen?

volgen je misschien proberen duiderlijker moet jij schijven niet te verhaal want. :p

Kijk nou zelf eens wat je opgeschreven hebt... De zinsbouw van het verhaal is niet te volgen, en de info die je geeft spreekt ook niet echt tot de verbeelding.

Wat is er nou feitelijk aan de hand, en wat wil je? Beetje meer info svp. Merk HDD? Intern? Extern? Windows verie? Foutmeldingen? Wanneer werkt het wel/niet....?
Alleen maar zeggen dat het niet werkt, daar komen we niet veel verder mee.

intern hardeschijf merk weet ik nog niet 2 weeken geleden werkte een week niet er stond windows 7 home preume nooit een fout melding hij stopte werken op een normale dag werkt een week later weer heb hardeschijf een 3 dagen geleden geformateert en ubuntu 9.04 geinstaleert en toen 2 uur later ge update naar 9.10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan