HDD verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcDelonghi

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo,
Ik heb eerder geleden Killdisk gebruikt, toen ik niet wist hoe ik dit moest herstellen heb ik bij apparaatbeheer mijn HDD verwijderd. In de veronderstelling dat bij het opstarten van mijn laptop vanzelf de HDD zou vragen voor installatie.
Echter, dit gebeurd niet. Mijn laptop start helemaal niet meer op, terwijl in de bios de HDD gewoon herkend wordt. Tijdens het opstarten krijg ik wel nog gewoon het keuze menu (opstart herstel en windows vista normaal starten). Opstartherstel brengt me constant bij het keuze menu, en normaal starten krijg ik dat groene laadbalkje zonder dat vista doorlaadt.
(Ik heb een Acer maar zelf de alt+f10 functie werkt niet)
Help me aub want ik begin beetje radeloos te worden!

Bedankt voor de hulp!
:)

re

volgens dat ik versta graak je niet voorbij het bootmenu? correct ???

re

je kan proberen met hirensboot disk dacht ik of met een linux opstart cd de hdd weer in te schakelen en anders zal het windows opnieuw instaleren worden dat zijn de mogelijkheden die ik zie ik zal nog effe googlen naar een cmd command voor dit maar ik vrees er een beetje voor

En die hirensboot cd kan ik die ergens downloaden? (neem aan via google, heb al wat gegoogled namelijk:))
Want windows installeren neem ik ook aan vanaf de cd?

Laatst bewerkt:
Helaas werkt Hirenbootcd niet :( krijg alleen een zwart scherm en verder gebeurd er niks. Had geprobeerd om windows opnieuw te installeren via cd, maar ik krijg dan een foutmelding: ER IS GEEN SCHIJFSTATION GEVONDEN. PLAATS EERST EEN SCHIJFSTATION EN HERHAAL DE INSTALLATIE.

Wie heeft nog een idee? PLEASSSEEE:confused:

mogelijk start je pc niet op vanaf dvd/cd-rom station . Ook mogelijk dat je de ISO verkeerd gebrand hebt. Hoe heb je deze gebrand?

re

bios boot device cd/dvd rom als eerste drive instellen om op te starten

bedankt voor je reactie!

Ik heb de boot ingestel op cd/dvd.

Hirens boot cd, heb ik gebrand door het zip bestand uit te pakken. Het brandprogramma wat erbij zit op te starten en dan de img. (boot cd 10.6) te selecteren bij image file. toen gewoon gebrand.

Ik heb geen iso. aangemaakt. Ik zag dat dat ook kon, maar dat snap ik niet:o Want dan kan je eigen bestanden toevoegen en ik weet niet wat k daar moet zetten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan