HDD wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DestinyJK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2016
Hey,

Ik heb hier een Packard Bell Easynote TM van iemand die hulp nodig had: "De laptop start niet meer op!" Nu startte ik de laptop op, moest er een wachtwoord ingevoerd worden voor de HDD. Probeerde via de bios wat te veranderen hieraan, maar hier werd ook om een wachtwoord gevraagd. Nu heb ik het bios wachtwoord gereset weten te resetten. Geprobeerd via Hirens BootCD het HDD wachtwoord te cracken maar dit mocht niet baten.

Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik het wachtwoord van de HDD afhalen of achterhalen wat het wachtwoord is? De bestanden die er op staan mogen eventueel verwijderd worden.

Bedankt!

Als de inhoud van die HDD weg mag kan je die schijf toch gewoon formatteren? Eventueel eerst de bestaande partitie(s) verwijderen via een Disk Management tool.

Als de inhoud van die HDD weg mag kan je die schijf toch gewoon formatteren? Eventueel eerst de bestaande partitie(s) verwijderen via een Disk Management tool.

Klopt indd, mijn eerste intentie was om de bestanden te bewaren, maar ik heb hem uiteindelijk toch geformatteerd.

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan