hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

brockie

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2011
ik heb een harde schijf nl een verbatim superspeed usb3.0 desktop hard drive
maar mijn windows 8. herkent de schijf niet meer.

gt <brockie

MIsschien een Stuurprogramma downloaden? (dat moest ik bij bijna al mijn aankopen doen)

had ik laatst ook met een USB-stick. Ik had die geformatteerd en daarna had mijn Windows 8.1 laptop geen zin die USB-stick meer te herkennen. Je hoorde wel dat ie aangesloten was en herkend werd, maar hij liet niks van zich horen. Door in Schijfbeheer (waar je komt door met de rechtermuisknop op 'Deze pc' te drukken en vervolgens te kiezen voor 'Beheren' en dan in de tree onder de tak 'Opslag' op 'Schijfbeheer' te klikken) op het volume van het desbetreffende apparaat met de rechtermuisknop te klikken en vervolgens voor 'Stationsletter en paden wijzigen' te kiezen, kon ik de HDD een stationsletter toewijzen zodat ie zich liet zien in Windows Verkenner.

Probeer dat eens:thumb:.

@ Bassie9 ik ben in schijfbeheer geweest en daar staat dat die harde schijf niet geinitaliseerd is

Als ik op het euvel Google kom ik er op uit dat de HDD ook niet opspint: klikkerdeklik!.

Maakt je HDD dezelfde geluiden als normaal? Hoor je hem opspinnnen? Geeft ie geen rare klikjes ofzo (constante klikjes)?

Is dit alleen bij één PC of bij meerdere? Als dit bij meerdere PC's is adviseer ik je terug te gaan naar de winkel en garantie te claimen.

Dan adviseer ik je terug te gaan naar de winkel. Er is iets niet goed met die harde schijf.

Ik heb ondertussen van de fabrikant een nieuwe hdd opgestuurd gekregen.
Dus zijn alle problemen opgelost.
Hartelijk dank voor iedereen die hier op deze forum mij met raad en daad hebben bijgestaan.
groetjes aan iedereen en het allerbeste voor 2014 en nog vele forum plezier. :thumb::)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan