Hdmi aansluiting naar TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevado

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Ik heb mijn Scart kabel vervangen door een HDMI, van mijn Denon S301 naar mijn Philips LCD TV, alleen heb ik geen geluid meer van de TV zenders op mijn Denon, als ik de Scart er weer in doe is alles weer perfect. Wie weet raad ? Connector van Denon al op HDMI gezet maar dat helpt niet

Al bij de instellingen gekeken. Voor zover ik weet zul je aan moeten geven, dat het geluid via HDMI moet.

Hdmi

Ik heb het HDMI menu van de Denon nagekeken maar er is maar 1 audio instelling, die heb ik gewijzigd maar helaas.

Ook het menu van je Philips nagekeken? Zelf heb ik meerdere mogelijkheden op m'n Denon voor HDMI.

Hdmi

Philips menu geeft 2 x HDMI aansluiting op 1 heb ik de Denon en op 2 Mijn HDD Rec.
Dit alles werkt prima op de HDMI van de Denon na. Ook heb audio kabels van de HD Rec naar de Denon en dit werkt ook prima.

Geef eens het type nummer door, ik krijg nu verschillende tv types van Philips en geen F, maar PF types.

Heb je hier iets aan?
attachment.php

Bron de handleiding:
http://www.p4c.philips.com/files/4/42pf9831d_10/42pf9831d_10_dfu_eng.pdf
(Acrobat reader nodig om het PDF bestand te kunnen lezen)
Je hebt dus een extra kabel voor het geluid nodig, als je HDMI gebruikt.

Hier een link naar de site over jou tv:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...n=20071214132733_62.163.127.172&hlt=Link_FAQs

Bijlagen

• geluid hdmi.jpg
    geluid hdmi.jpg
    59,3 KB · Weergaven: 583
Laatst bewerkt:
Hdmi

Heel veel bedankt voor deze uitleg. Ik ga een audio kabel aanschaffen en proberen of het lukt. Of dit mij het weekend gaat lukken weet ik niet ( werk ) maar zodra ik meer weet antwoord ik weer. Nogmaals bedankt.
Hans

Hdmi

Ik ben met de tekening naar de winkel gegaan, daar gaf de verkoper aan dat, buiten de HDMI, er een audioverbinding door middel van 2 tulipkabels nodig is. Deze aangeschaft, aangesloten en het werkt prima.
Lex nogmaals bedankt voor je raad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan