hdmi aansluiting op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
He,

ik heb pas een lcd tv gekocht van philips en daar zit een hdmi aansluiting op,
maar op mijn computer niet. nu kan je ook van die video kaarten kopen met hdmi aansluiting op, maar welke heb ik dan nodig? snap er niks van

Nick.

Hoi,

Je zal toch eerst even je specificatie moeten geven waar de videokaart aan moet voldoen agp pci-e is denk voor ons wat makkelijker om een kaart te adviseren op deze bv zit al een hdmi aansluiting en misschien is het ook handig om even je huidige kaart te vermelden

Hoi,
Ja maar dan moet je wel een pci-e aansluiting hebben op je moederbord download en installeer pc wizard eens die vertelt je wel welke aansluiting of videokaart die je nu hebt.

Videokaart is: SiS mirage 3 Graphics
Moederbord: PACKARD BELL BV GA-T671MG

LPC bus Ja
PCI bus Ja
Bus PCI-Exoress ja
SMBus/i2c Bus ja

Laatst bewerkt:
Hoi,

In principe alle pci-e videokaarten alleen moet je uitkijken dat even oplet welke voeding geadviseerd wordt i.v.m. belasting dat deze niet te zwaar is . wat ik denk dat je voeding niet echt veel vermogen kan leveren tenminste als het inderdaad een packard bell pc is

Oke, Welke kaart raden jullie mij dan aan?
Die ene kaart die ik in mijn vorige post heb gezegt. kan ik die ook gebruiken?

Hoi,

Denk dat je net zo goed deze kan kopen is een type jonger als die van jou alleen let op bezet twee sloten aan de achterkant kijk of je die dan kwijt kan.

Ik heb een Nvidia GeForce 8400 GS kaart gekocht. maar als ik hem in mijn computer zet als die uit is dan gaat mijn beeldscherm niet meer aan. en als ik hem erin zet als ik hem aan heb dan doet ie niks. ik kan hem ook niet installeren met de cd.
dan krijgt ie geen stuurprogammas gevonden zegt ie.

wat is dat?

Hoi,

Omdat dat ik denk dat met de hdmi het geluid niet mee gaat deze zal je dus vanaf je geluids aansluiting moeten halen d.m.v. een extra kabeltje naar je tv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan