HDMI aansluiting werkt niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nBuddy

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
Hallo,

Sinds kort heb ik problemen met mijn Xbox 360. Zodra ik gebruik wil maken van de HDMI-aansluiting op mijn Xbox, krijg geen beeld op de televisie. Het probleem is, de HDMI kabel is niet defect, de televisie ook niet en de Xbox ook niet. De HDMI kabel werkt wel op andere apparaten, zoals decoders etc. De kabel ook. De Xbox kan ik aansluiten op andere televisies en daar krijg ik wel beeld.

Is iemand bekend met dit eigenaardige probleem? Zo ja, laat alstublieft wat van u horen.

Met vriendelijke groet,
nBuddy

Ik heb ook deze probleem.Ik heb het zelf ook nooit geprobeerd maar misschien moet je iets aanpassen in de TV opties.Ingang en uitgang?

Andere apparaten werken wel via de HDMI ingang van de televisie, dus ik zie niet in waarom ik iets moet veranderen in de opties?

Hallo,

Moet je dat niet in de Xbox in geven omdat het een Window georienteerd besturingssysteem is;)

Zou je dat nogmaals uit willen leggen, en dan in dummie taal?

Hallo,

Om een lang verhaal kort te maken.

De xbox is microsoft(dus draait daar een software pakket op dat vergelijkbaar is met windows). Dus als je logisch denkt dan weet je dat je moet gaan spelen met de instellingen om te zoeken na de juiste instellingen om de HDMI poort werkend te krijgen.

Nicj56
Hoe gaat hij dat doen?Hij krijg geen beeld,dus kan hij ook niet in de instellingen prutsen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan