HDMI acer predator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hoi'kks,, mss een domme vraag maar ik heb dus de acer aspire predator G7750 gekocht,, en ik wil er een nieuw beeldscherm opzette,, maar nu vind ik mijn HDMI poort niet die er normaal in moet zitten,, kan iemand mij mss ff zeggen waar die ong zou kunne zitten,, want vanachter zie ik enkel een blauw vakje met SATA op (heb al met de HMDI kabel van men ps3 ligge zoeken en proberen maar vind het niet) =D domme vraag ik weet het,, maar ik vind ook geen duidelijke afbeelding op google wat ik nogal vaag vind >.<
hoop dat iemand me zou kunne helpen

de video kaart die er in zit heeft hdmi dus aan de achterkant naast de 2 dvi poorten moet de hdmi zitten.

de 2 dvi poorten zijn die poorten waar SATA naast staat?
ohnee sorry heb het bericht aangepast heb de DVI poorten gevonden en ik zie idd iets wat op HDMI zou kunne lijken zal het eens testen n.n met een HDMI kabel

Laatst bewerkt door een moderator:
getest,, en het is geen HDMI poort het is zo een klein poortje heb het nog nooit eerder gezien eigelijk,, ong de grootte van een USB-poortje,, kan het zijn dat het zo een mini-HDMI is of hoe ze dat noeme :p

Laatst bewerkt:
waarom wil je eigenlijk het eigenlijk via hdmi? dvi is volgens mij bijna net zo goed als hdmi(correct me if i'am wrong)

kan ik men kabels weg doen heb er anders te veel en ik vind dat hdmi tog nog beter is,, speel op men ps3 ook met hdmi en niet me de gewone kabel en kvind het beeld duidelijker

weet ik maar ik heb te veel van die DVI kabels snap je,, en als ik dan hdmi kan doen kan ik die kabels doen weg heb ik veel meer plaats vrij n.n

je moet zo'n poort zien te vinden nu denk ik dat je dat wel weet maar goed
360_hdmi_540x405.jpg

en anders kan je mischien dit proberen
dvi-to-hdmi-adapter.jpg

yep is zo een kleintjj zo en ik was aan het denken om zoiets te proberen met die dvi kabel naar een hdmi kabel maar ik denk dat het me dan duurder gaat uitkomen tov dat ik een gwn klein hdmi naar een groot koop n.n

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan