HDMI + Audio Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.

borus1

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Goedemiddag,

ik heb sinds gisteren een WD TV Live Hub. Deze is op mijn computerscherm aangesloten via een HDMI kabel. Als ik nu iets afspeel komt het geluid uit mijn scherm.
Is er een mogelijkheid om geluid af te spelen door mijn externe boxen die enkel een audio-ingang hebben (lichtgroene Audio Jack) en geen USB ingang?
Mijn scherm heeft enkel een Audio Input dus ik denk dat het via de speler rechtstreeks naar de Audio Input van mijn boxen moet.
De WD TV Live Hub heeft volgende aansluitingen: Gigabit Ethernet, USB 2.0, HDMI, Composite A/V, Component video, Optical audio

Alvast bedankt!

Jup^^
Ik zoek het even uit..
Ga naar: Start>Configuratiescherm>Geluid
Hier zie je als het goed is "ingebouwde luidsprekers" of iets dergelijks, en HDMI.
Waarschijnlijk staat de HDMI "als standaard ingesteld"
Sluit je laptop met je 3.5 mm jack aan ana je stereo, als je dit nog niet hebt gedaan.
Klik met je rechtermuisnop op "Ingebouwde luidsprekers" en stel die in als standaard.
Nu hoort het geluid uit je laptop te komen, maar omdat je je speakers hebt aangesloten gebruik je je speakers als luidspreker ;)

De vraag gaat niet over mijn laptop he.
Ik wil het geluid uit mijn externe harde schijf met mijn boxen afspelen
De laptop wordt hierbij niet gebruikt, enkel de externe harde schijf (WD Live TV Hub) een externe computerscherm en de boxen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan