HDMI kabel voor Videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marek97

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo,

Ik kom er net achter dat ik in mijn beeldscherm en videokaart een HDMI uit/ ingang hebben.
Heeft het nut om een HDMI kabel aan te schaffen en deze te vervangen voor de gewone VGA-aansluiting (blauwe kabel)?

Alvast Bedankt

Marek.

ja zeker doen daar krijg je mooier beeld

Oke, maar als ik het goed begrijp heb je allemaal verschillende soorten HDMI kabels. Welk is het best, en toch vrij laag qua prijs?

groet.

Verschillende soorten?? Ik weet nie veel van dat soort dingen maar Misschien de een iets sneller dan de ander maar als je gewwon en normale koopt zou ie het gewoon moeten doen. Meestal voor 6,7 euro een goeie of goedkoper

Je hebt geen verschillende, dus koop er eentje bij de Action of zo of waar ze het goedkoopste zijn. Werken allemaal hetzelfde, dus een dure heeft totaal geen zin.

En is het mogelijk om op 1 videokaart 3 beeldschermen aan te sluiten, want op dat moment zijn er wel 3 ingangen; met name HDMI, VGA en DVI ??

Kan wel maar waarschijnlijk is je videokaart daar niet voor gemaakt en is het er niet goed voor dus probeer het asjeblief niet als je het aansluit doet ie het wel maar als je iet van games gat doen slaat ie af en doet ie het nie meer nie soen dusuit want alle videokaarte hebbe 3 uitgange voor verschillende soorten beeldsgermen
Wat wel kan is beeldsgerm en beamer. Welke videokaart heb je??
Sorry voor taalgebruik maar ik doe dit op mobiel

Geeft niet hoor..
Ik heb de ATI HD 5670. Is het dan misschien een oplossing om er nog zo een videokaart bij aan te schaffen, dat je dan wel die 3 beeldschermen aan kunt sluiten?

Wat mij trouwens opviel, is dat ik niet alleen bij mijn videokaart die uitgangen heb, maar ook iets hoger bij de USB-ingangen en de netwerkingangen enzoo.. Of werken deze niet samen?

Gr.

je kunt niet eens 2 op die videokaart aansluiten zie ik heb je speciale videokaart voor nodig met 2 videokaarten kun je 2 beeldschermen en die andere uitgangen betekent dat je bij je processor en/of moederbord ook een videokaart hebt gekregen die zijn wel veel slechter. welke pc heb je of heb je ,m zelf samengesteld?

2 beeldschermen wel, heb ik al echt vaak gedaan. De een in de DVI en de ander in de standaard VGA aansluiting. Hij deed het gewoon prima, alleen vraag ik me nu af of dat wel goed is geweest..
Nee, ik heb hem niet samengesteld. Het komt van een gespecificeerde bedrijf.

M'n huidige PC:
Intel Core I3 550 @ 3.20GHz 3.19 GHz
4.00 Gb RAM
64 bitsbesturing.

Moederbord:
Gigabyte Technology Co., Ltd.
Model: H55M-D2H

Als het om de voeding gaat : 100- 240 V ~ 7-3.5 A 50/60 Hz

Gr.

Laatst bewerkt:
Ik heb het wel trouwens over de twee uitgangen van mn videokaart, dus niet die bij de USB en Netwerken enzo..

het kan dat je 2 beeldschermen op aansluit dan heb je een dual videokaart maar dus niet voor 3 maar je kunt 1 beeldscherm op 1 van die andere aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan