HDMI kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembla

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Berichten
117
Beste,

Ik ben van plan om een playstation 3 SLIM 12 gb te kopen voor de prijs van 224 euro..

Nu lees ik op de site dat er een AV-kabel (composiet) bijgeleverd zit maar geen HDMI kabel in de doos..

Is het beter als ik de standaard AV- kabel gebruik of zou het beter zijn als ik een HDMI kabel aanschaf?

Wie kan mij helpen en het verschil uitleggen?

bedankt!
 
als je een hd-tv hebt kun je beter kiezen voor een hdmi kabel, want hdmi kan hd doorgeven, heeft geen storing en kan ook 3d doorgeven.
 
Een AV kabel is een kabel met één rode, één gele en één witte uitgang (allemaal rond met één pin in het midden). Dit wordt vaak gebruikt. Maar tegenwoordig worden die kabels steeds meer vervangen door HDMI kabels, de platte zwarte. Deze kabels hebben de mogelijkheid tot High Definition, een resolutie van 1920 * 1080. De HDMI kabels geven dus mooier beeld.
Het ligt er maar net aan of jouw TV dat ondersteunt. De meeste moderne flatscreen's hebben de HDMI ingang wel, de oudere niet. Je kan de Playstation wel gebruiken met de standaard AV kabels, maar dan zal het beeld minder scherp zijn.
Dus jouw vraag is nu: heb je een HDMI ingang in je TV en ben je bereid extra geld uit te geven voor het scherpere beeld?
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Op mijn TV LED tv staat er dat hij HDMI ingang heeft en dan staat er ook nog FULL HD 1080 p

Dus ik denk dat hij HD ondersteunt en beter beeld geeft? Geld dit dan ook voor het afspelen van 3 D bluray discs?
 
Bij de action voor een paar euro.

Dat klopt Franck bedankt om dit te vertellen! Kheb net zo'n HDMI kabel van het merk IMPULS electro gekocht Ethernet Compatible High speed

3 m, 119 inches voor maar 2 euro 39 cent bij action shop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan