HDMI lag op filmpjes PS3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkwijnsma

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
133
Hallo, ik heb vandaag een goedkope HDMI kabel gekocht bij de action. (€2,39)
Hij werkt goed op al mijn games heb er verder geen problemen ook niet met geluid, maar wanneer ik op youtube ga en een filmpje wil zien heb ik een ongelooflijke lag en weet niet hij dit kan. Ik heb al een paar filmpjes op youtube bekeken van hoe je het kan oplossen maar heb zo ver nog niks gevonden wat werkt, zou het aan de kwaliteit van de HDMI liggen?

Gr. Henkjan
 
dat zal waarschijnlijk zijn omdat je pc3 de betere kwaliteit niet aan kan
 
De PS3 kan full HD films aan, dus lijkt me niet dat het daaraan kan liggen.

Is de PS3 bedraad aangesloten of draadloos?
 
Ik heb de scartkabel er nog inzitten met de HDMI kabel, zou ik de scartkabel er uit moeten halen?
 
het heeft niet met je kabel te maken maar met je ps3 je internet verbinding maakt niet uit eenmaal geladen zou het normaal moeten afspelen

ik ken veel van pc s maar niet van pc3s
 
Heb ik ook al geprobeerd, maar het werkt ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal niet aan de hdmi kabel liggen, eerder aan de ps3 zelf of jouw internet..

En zoals crash zei is de ps3 verbonden draadloos met je router of met een netwerkkabel?

Probeer anders een speedtest
 
internet verbinding maakt niets uit ofwel speelt het af ofwel moet je even wachten tot het geladen is het zal hier niet door laggen
 
Het zal niet aan de hdmi kabel liggen, eerder aan de ps3 zelf of jouw internet..

En zoals crash zei is de ps3 verbonden draadloos met je router of met een netwerkkabel?

Probeer anders een speedtest

Ik heb mijn playstation aangesloten op een Wifi netwerk, op de pc heb ik ook nergens last van om in het HD te zien hij laat altijd perfect.
Hier is de speedtest.

2071009212.png
 
Je zult met die snelheid de filmpjes moeten laten laden vooraleer je ze bekijkt!
 
Dat heb ik gedaan en zelf op 360p heb ik hetzelfde, er zou echt een andere oplossing moeten zijn. En op de scartkabel werkte youtube perfect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan