HDMI op HP Pavilion DV9645ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
3
Hallo,
Ik heb sinds kort een HP dv9645 notebook met HDMI-aansluiting.

Ik kan tussen de geïnstalleerde software / drivers niets vinden waarmee ik deze aansluiting kan gebruiken, maar wil graag, indien mogelijk, mijn HD-camera erop aansluiten.

Weet iemand of dit kan?
 
Welke camera heb jij in je bezit? Zit daar geen software bij?
 
Een JVC GZ-HD3.
Daar zit wel software bij, maar dat gaat allemaal via USB.

Ik vraag mij juist af of ik de HDMI ook kan gebruiken om rechtstreeks van mijn camera af te spelen.
 
En wat gebeurt er wanneer je de camera aansluit via een HDMI kabel?
 
Er gebeurt dan niets.

Maar laat ik mijn vraag nu op een andere manier stellen:

Weet iemand op welke manier je de HDMI-aansluiting van deze laptop kunt gebruiken en is daar al software of een driver voor geïnstalleerd of moet je er zelf software op installeren?
 
mark, zou jij mij even een mailtje willen sturen naar *******, ik heb namelijk een paar vraagjes over die laptop waar ik op internet e.d. niks over kan vinden maar waar ik wel graag antwoord op wil hebben voor ik besluit hem te gaan kopen....
bvd
 
Laatst bewerkt:
HDMI poorten op een laptop dienen enkel voor uitvoer naar TV / scherm... Je kan deze (normaal) niet gebruiken voor input... Heb ik al door meerdere mensen horen zeggen... Eigenlijk is dit niet meer dan logisch, je gebruikt je S-video poort toch ook niet voor invoer?

Waarom wil je trouwens je camera aansluiten via HDMI op de laptop? HDMI is niet voor gegevens te kopieren, enkel om beeld en geluid weer te geven...

Groetn,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan