HDMI to vga

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thibaultb

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2013
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen.
Maar mijn beeldscherm is een vga beeldscherm en de NVidia GTX 970 heeft geen vga uitgang.
Kan ik HDMI omzetten naar VGA?

Alvast bedankt
Thibault

Hij heeft een DVI-i, dan zit er een analoge vorrziening in die je met een verloop kunt gebuiken.

Van digitaal naar analoog, dus HDMI naar VGA gaat niet zonder omvormer.

Ik heb geen verstand van al die dingen. Maar ik wil er 2 vga monitoren er op aansluiten. Kan dat op de GTX970?

hoogstwaarschijnlijk niet zonder een (dure) omvormer. Heeft niet één van die twee schermen ook een DVI-aansluiting?

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen.
Maar mijn beeldscherm is een vga beeldscherm en de NVidia GTX 970 heeft geen vga uitgang.
Kan ik HDMI omzetten naar VGA?

Alvast bedankt
Thibault

Er van uitgaande dat de GPU (Nvidia GTX 970) een HDMI poort kent kan je gemakkelijk een HDMI-VGA adapter (actieve link als dat mag?) gebruiken. die kabels werken uitstekend, je sluit het aan de ene kant aan op de uitgaande HDMI poort van je pc en plugt aan de andere zijde een VGA (male to male) kabel in de adapterkabel en het beeldscherm. Daarna werkt het direct.

Hi Thibaultb,

De grafische kaart in het door u beoogde systeem heeft de volgende poorten:
1 x HDMI - 19-pens HDMI type A
1 x DVI-D (Dual Link) - 24-pens digitale DVI
1 x DVI-I (Dual Link) - 29-pens gecombineerde DVI
3 x DisplayPort - 20-pens DisplayPort

Ik raad aan het ene scherm aan te sluiten met een DVI-I naar DVI-I kabel. Er van uitgaande dat het beeldscherm een DVI-I dual link heeft. Het andere scherm zou ik middels een HDMI-VGA adapter verbinden. U dient dan nog een mannelijke naar mannelijke VGA kabel tussen de adapter en het beeldscherm te koppelen. Op HDMI-VGA.nl bieden we die trouwens als voordeligste in de markt met gratis verzending aan.

Laatst bewerkt:
Alright, dus als ik dit koop. kan ik mijn oude dvi-i naar vga adapter gebruiken en de nieuwe gebruiken als ik het goed begrijp.

1 heeft dvi-i en vga input en de ander heeft enkel vga input.
Koop een DVI kabel, verloop van DVI-i naar VGA heb je al en de kabel ervoor ook neem ik aan.

Er wordt bij mijn weten altijd een DVI kabel bij een monitor geleverd naast een vga, waar is die gebleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan