hdmi werkt niet bij JVC LT-42V80BU Televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvdsteen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2016
Berichten
4
Hoi
Mijn hdmi poorten werken niet(3x)
Krijg alleen blauw beeld.
Hoe kan ik mn Hdmi resetten in het menu? JVC LT-V80BU
Ik heb alleen de afstandbediening RM-C1910
Welke Knoppen moet ik gebruiken dan?
Wie helpt mij aub.
Groeten Tonny vd Steen
 
Welkom bij de Helpmij!
Kijk eens op pagina 34 van de handleiding.
 
Wat is de relatie hiervan tot hetgeen over het blauwe scherm op pagina 34 staat?

pagina 34.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leg de situatie eens uit.. Wat probeer je aan te sluiten via die HDMI, en wat via de Scart?
 
Ik probeer een digtale tv ontvanger aan te sluiten met de hdmi kabel voor een beter beeld en geluid .dat lukt me niet
En met een scartkabel wel
Ik heb al 3 keer een nieuwe hdmi kabel geprobeerd
Ik heb nu ook al de 2 nieuwe ontvanger gekregen , lukt ook niet
Dus zeggen ze nu dat het aan de ingangen vd tv ligt
En dat schijnt te recetten zijn maar hoe weet ik niet
 
Misschien een overbodige vraag, maar toch even voor alle zekerheid:

Je stelt op je TV de Source toch wel in op HDMI??
 
Ik vind het 'toeval' dat de handleiding het over 'blauw' beeld heeft (wat overigens uit te schakelen is middels een switch) wel vrij groot.
@tvdsteen : heb je nu die switch zoals de handleiding het verwoordt, op uit gezet ipv op aan?
En misschien nog belangrijker : heb je de mogelijkheden overdacht die zo'n blauw beeld veroorzaken? Er even vanuit gaande dat het blauwe beeld dat jij ziet , het blauwe beeld is dat daar beschreven wordt.

Idd. hetgeen mrmusic hierboven beschrijft is natuurlijk ook wel érg belangrijk!
 
Laatst bewerkt:
hoi ik heb het blauwe beeld uitgeschakeld maar nu krijg ik zwart beeld
 
Ik geloof niet zo dat HDMI poorten moeten worden gereset, maar ik weet ook niet alles. Een blauw beeld wil meestal zeggen dat er geen signaal aanwezig is.
Ofwel omdat de TV niet op de juiste bron staat, ofwel omdat die bron geen signaal geeft aan de TV. Zoek dus in de gebruiksaanwijzing van je TV hoe je de ingang op HDMI zet. En/of: Zoek in de gebruiksaanwijzing van de TV ontvanger hoe je diens uitgang op HDMI zet..
 
Sluit eens een willekeurig ander apparaat op één van de HDMI poorten aan. Wat zie je dan? Daarmee sluit je dingen uit (of niet). Aangezien wij het hier (kennelijk) geen van allen weten (hoe je de HDMI poorten moet resetten, even er vanuit gaande dat dat moeten kunnen............?) is het misschien tijd om even telefonisch contact te zoeken met JVC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan