Hdmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo,

Ik heb de Asus F5GL-AP033E en ik heb de laptop aangesloten op de televisie nu heb ik de vraag: kun je ook het geluid naar de televisie krijgen?

Hoi,

Ja, dat gaat 'vanzelf' met de HDMI - aansluiting

ik Heb de HDMI kabel aangesloten maar ik krijg geen geluid.
Als ik onder volumemixer kijk gaat dat balkje wel heen en weer maar geen geluid.

Dit is precies wat ik ook had. Tot op heden heb ik de oplossing ook nog niet...

fabrieksfoutje? miss heeft de machine het pinnetje niet goed gesoldeerd in de fabriek :P:P

Waarschijnlijk moet je bij de geluidskaart instellingen aangeven, dat je geluid over de HDMI moet gaan.

als je een wat nieuwere tv hebt kun je ook meestal op instellingen het geluid wijzigen
van interne speakers naar hdmi of andere soorten verbindingen

Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid en kijk of je onder het tabje afspelen iets tegenkomt van HDMI ofzo, je kunt ze allemaal even langsgaan en rechtermuis > testen drukken, wanneer je bij een of meerdere geluid hoort kan je deze instellen als standaard.

van HDMI acer aspire all in one z5751 naar tv met hdmi aansluiting?

Ik heb een vraag? 3747 forum member heeft mij eerder geprobeerd te helpen alléen moest hij helaas weg! Ik ben op zoek hoe ik mijn computer de acer aspire z5751 aangesloten krijg middels hdmi aansluiting op die pc en zowel op de hdmi 1 aansluiting met hdmi kabel op mijn tv????

gr. Tyreash:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan